23 Mayıs 2008 Cuma

KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER SALATASI


.

MALZEMELER

Bir kilo kırmızı biber

250 gr kaymak

üç dört kaşık sıvı yağ

iki diş sarımsak

.


YAPILIŞI

Biberleri közliyelim sonrada kabuklarını temizliyelim yarım parmak uzunluğunda

dilimleyelim yağı kızdıralım arzuya göre tereyağı da kullanabilriz.

biberleri ilave edelim sarımsağıda ilave ettikten sonra güzelce soteliyelim

ocağı kapatmamıza yakın kaymağı ekleyelim biraz cevirdikten sonra

altını kapatıp servise hazırlayalım.Bir özeliği var ki sıcak olarak yenir.

AFİYET OLSUN

.
Selam Arkadaşlar bu seferlik her zaman yaptığm salata tarifini sunmak istedim.

Bu basit ama çok güzel bir tat, annemin tarifidir.

Cocukluğumdan bu yana bilirim soframızın vazgeçilmez salatası.

Umarım sizlerde beğenirsiniz.Bu nedenle annemin yemekleri etkinliğine tarifimi gönderiyorum..Lama yada kolay gelsin diyorum..Bu benim ilk etkinliğim umarım hayırlı olur:)

11 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bloğun hayırlı olsun... Blog dünyasına hoşgeldin...

Kırmızı biberi kaymakla salata olarak hiç yemedim. İlginç geldi... Denemeliyim... Ellerine sağlık sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Cok sahane görünüyor, ellerinize saglik, sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

közlenmis olunca lezzet iki katina cikmistir salatanin,nefis olmus canim eline saglik

made in funda dedi ki...

BLOĞUN HAYIRLI OLSUN CANIM.KÖZLEMELER NEİS.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayy ilk defA duydum kaymağı ve kırmızı biberi hiç bir zaman yan yana getirmek aklıma gelmezdi..ilginçmiş vede kırmızı biberi çok severim.kesin denemeliyim.

canım ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık. çok leziz görünüyor. afiyet olsun. www.guzelevim.blogspot.com

Adsız dedi ki...

hoşgeldinizzz :)

nefis bir tarif. Çok merak ettim kaymak ve biber nasıl oluyor acaba?

ellerinize sağlık

sevgiler.
www.misssgibi.com

made in funda dedi ki...

merhabalar canım..yeni tarif bekliyorum senden artık..sevgiler..

elma şekeri dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor.
Sevgilerimle canım benim..

Nilgün dedi ki...

Böyle kaymaklisini hic denemedim biz genelde sarimsakli maydanozlu kahvaltida severek tüketiriz..Ellerine saglik ve Blogun hayirli olsun

Baharcicegi dedi ki...

Yorumun icin tesekkür ederim,güzel mutlu bir hafta dilerim