7 Mart 2009 Cumartesi

KUMPİR


Selam Arkadaşlar herkeze hayırlı hafta sonu diliyorum.Nezamandır bu tarifim yayınlayamadım aslında bu tarifim bütün blogcularda vardır ama bende eksik kalmayım dedim.Benimde arşivimde olsun istedimen yakın zamanda inşallah yeni tariflerle sizlerle olmak üzere hoşçakalın diyorum

MALZEMELER

Haşlanmış patates

Garnitür,haşlanmış mısır

Sosis,Salatalık turşusu

Kaşar peynir,mayonez ketçap

teryağ

YAPILIŞI

Bildiğiniz gibi patatesler haşlanır bir kapta içine teryağ ve biraz rendelenmiş kaşar ileve edilir ve haşladığımız patateslari hepsini birlikte ezip borcama yayalım sosislerideaz yağda biraz soteledikten sonra üzerine dökelim .aynı şekilde garnitürleride döktükten sonra ısıtılmış fırında kaşar peyniri eriyene kadar tutalım fırından aldıktan sonra salatalık turşusunu ve mısırları ilave edelim ketçap ve mayonezle birlikte servis yapalım üzerindeki malzemeleri isteğe göre daha değişik şeylerlede süsleyebilirsiniz AFİYET OLSUN..

4 yorum:

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

RABBİM DARA DÜŞÜNCE SABIR, SABRI BULUNCA ŞÜKÜR, ŞÜKRE ERİNCE RAHMET, RAHMETE DALINCA SEVGİSİNİ İHSAN EYLEYİP, GÖNLÜNDEN GEÇENİ AVUÇLARINA VERSİN...
KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN....
kadınlar gününüz kutlu olsun...
kumpirin çok güzel...ellerine sağlık...

hayatkazanbenkepce dedi ki...

O KADAR GÜZEL GÖZÜKÜYOR Kİ BİR ÇATAL ALASIM GELDİ , ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM ...

Adsız dedi ki...

Merhaba yüksel
Kumpir canlı canlı ne güzel duruyor.
Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

görüntü muhteşem kesin tadıda öledir.en kısa zamanda bundan istiyorum ben.yapıp yiyelim yiyip güzelleşelim:D

ellerine sağlık canım